(s)Ken je netwerk : de reflectiescan voor een strategisch marketing netwerk voor kleine ondernemers

Reeder, S.J. (2007) (s)Ken je netwerk : de reflectiescan voor een strategisch marketing netwerk voor kleine ondernemers.

[img]
Preview
PDF
645kB
Abstract:Deze scriptie behandelt een onderzoek naar hoe een kleine ondernemer beter gebruik kan maken van marketing. Uit literatuurstudie over dit onderwerp blijkt dat marketing door kleine ondernemers ongepland en weinig effectief is. Kleine ondernemers ondervinden bij het gebruik van marketing beperking aan kennis, tijd, geld en impact en de attitude is vaak negatief. Veel wetenschappers zien het netwerk als een bron om deze beperkingen op te heffen. In dit onderzoek wordt onderzocht of een bepaalde vorm van zo¿n netwerk, een Strategisch MarketingNetwerk (SMN), een manier is om die beperkingen weg te nemen op een manier die bij de praktijk van de kleine ondernemer aansluit. Het SMN is een geplande groep verbindingen tussen geselecteerde actoren op het gebied van marketing.
Item Type:Essay (Master)
Clients:
JR online BV
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:05 communication studies
Programme:Communication Studies MSc (60713)
Link to this item:http://purl.utwente.nl/essays/499
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page