Effect van een retail concept op de koopintentie: De invloed van gedrag van de medewerkers en inrichting in het geval van een dealerbedrijf

Groeneveld, M. (2006) Effect van een retail concept op de koopintentie: De invloed van gedrag van de medewerkers en inrichting in het geval van een dealerbedrijf.

[img]
Preview
PDF
537kB
Abstract:Sherman, Mathur en Smith (1997) veronderstellen dat onder andere designfactoren en sociale factoren van invloed zijn op de koopintentie van bezoekers van kledingzaken. In dit onderzoek wordt getest of de veronderstellingen ook opgaan voor een specifieke winkelomgeving als een dealerbedrijf. De invloed van de beide factoren op de koopintentie is onderzocht aan de hand van het Retail Concept van Toyota
Item Type:Essay (Master)
Clients:
Louwman & Parqui B.V.
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:05 communication studies
Programme:Communication Studies MSc (60713)
Link to this item:http://purl.utwente.nl/essays/50913
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page