University of Twente Student Theses

Login

To buy or not to buy: Een onderzoek naar toekomstig aankoopgedrag van leerlingen voortgezet onderwijs m.b.t. educatieve materialen.

Hardijzer, H. (2006) To buy or not to buy: Een onderzoek naar toekomstig aankoopgedrag van leerlingen voortgezet onderwijs m.b.t. educatieve materialen.

[img] PDF
1MB
Abstract:Probleemanalyse en onderzoeksvraag Met dit rapport wordt antwoord gegeven op de onderzoeksvraag: "In welke mate is het voor NijghVersluys commercieel aantrekkelijk om leerlingen voortgezet onderwijs als doelgroep te benaderen om meer afzet te creëren?" NijghVersluys ziet met de huidige strategie weinig kansen om autonome groei op korte termijn te realiseren. Het vervallen van de vaste boekenprijs en de opkomende onderwijsvernieuwingen ziet NijghVersluys als aanleiding om onderzoek te doen naar mogelijkheden om marktpenetratie en omzetgroei te bevorderen en het marktaandeel te vergroten.
Item Type:Essay (Master)
Clients:
Nijgh Versluijs
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:05 communication studies
Programme:Communication Science MSc (60713)
Link to this item:https://purl.utwente.nl/essays/50914
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page