Technologiekrant Sparks: bruut, cheezy of de bom? : een evaluatie van de krant door jongeren

Coelman, R. (2007) Technologiekrant Sparks: bruut, cheezy of de bom? : een evaluatie van de krant door jongeren.

[img]
Preview
PDF
884kB
Abstract:Technologiekrant Sparks is een krant voor jongeren van 12 tot 16 jaar, met opleidingsniveau Vmbo, Havo of Vwo. De krant is opgericht om jongeren enthousiast te maken voor technologie en wil ervoor zorgen dat de instroom van bètastudenten in de toekomst verhoogd wordt. In dit onderzoek is de effectiviteit van de Technologiekrant Sparks vastgesteld voor de doelgroep. Dit is onderzocht via een vragenlijst, reguliere focusgroepen en MSN focusgroepen. Deze laatst genoemde methode, de MSN focusgroepen, is een nieuwe onderzoeksmethode, waarover dit onderzoek tevens uitspraken doet. Er is onderzocht in hoeverre de MSN focusgroepmethode een effectieve onderzoeksmethode is voor de doelgroep jongeren
Item Type:Essay (Master)
Clients:
Technologiekrant Sparks
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:05 communication studies
Programme:Communication Studies MSc (60713)
Link to this item:http://purl.utwente.nl/essays/539
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page