Sponsoren... waarom zou ik? Een onderzoek naar de benaderingsstrategie van musea om bedrijven te laten sponsoren.

Wolf, Mariska de (2006) Sponsoren... waarom zou ik? Een onderzoek naar de benaderingsstrategie van musea om bedrijven te laten sponsoren.

[img]
Preview
PDF
1MB
Abstract:Om antwoord te geven op de vraag op welke manier TwentseWelle het best zijn potentiële sponsoren kan benaderen, is een aantal interviews uitgevoerd onder gesponsorde musea en sponsoren. Deze tweedeling is gemaakt teneinde een beeld te krijgen van het sponsorbeleid van musea en tevens om een beeld te krijgen van de ervaringen van sponsoren.
Item Type:Essay (Master)
Clients:
Museum Jannink & Natuurmuseum Enschede
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:05 communication studies
Programme:Communication Studies MSc (60713)
Link to this item:http://purl.utwente.nl/essays/55719
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page