University of Twente Student Theses

Login

Sense, simplicity and society; een onderzoek naar de reputatie van Philips Semiconductors Nijmegen met betrekking tot maatschappelijk verantwoord ondernemen

Jonkers, E. (2006) Sense, simplicity and society; een onderzoek naar de reputatie van Philips Semiconductors Nijmegen met betrekking tot maatschappelijk verantwoord ondernemen.

[img] PDF
3MB
Abstract:Het doel van dit onderzoek is tweeledig. Enerzijds wil Philips Nijmegen weten wat de perceptie van de omgeving is over Philips Nijmegen met betrekking tot maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO). De perceptie van de omgeving over een organisatie kan opgevat worden als de reputatie van een organisatie. Vanuit dit perspectief is het doel voor communicatieweten-schappelijk onderzoek, het onderzoeken of een bestaand reputatiemodel bruikbaar is om de reputatie op het gebied van MVO te meten en welke onderdelen van MVO uiteindelijk de reputatie van een organisatie bepalen.
Item Type:Essay (Master)
Clients:
Philips Semiconductors
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:05 communication studies
Programme:Communication Science MSc (60713)
Link to this item:https://purl.utwente.nl/essays/55728
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page