Bonhoeffer college: ooit van gehoord, gezien, gelezen? : welke factoren bepalen de effectiviteit van een leerlingwerf-campagne van een middelbare school?

Grundel, Anne (2005) Bonhoeffer college: ooit van gehoord, gezien, gelezen? : welke factoren bepalen de effectiviteit van een leerlingwerf-campagne van een middelbare school?

[img]
Preview
PDF
3MB
Abstract:In opdracht van het Bonhoeffer College te Enschede, is een afstudeeronderzoek voor de opleiding Toegepaste Communicatie Wetenschap van de Universiteit Twente uitgevoerd, om de attitude ten opzichte van het Bonhoeffer College te beoordelen en om te kijken hoe de marketingcommunicatiemix van deze school verbeterd kan worden. Met interviews, een vragenlijst en een evaluatie van enkele communicatiemiddelen is onderzocht wat groep 8-leerlingen en ouders vinden van de marketingcommunicatiemix van het Bonhoeffer College
Item Type:Essay (Master)
Clients:
Bonhoeffer College
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:05 communication studies
Programme:Communication Studies MSc (60713)
Link to this item:http://purl.utwente.nl/essays/563
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page