De klant is koning, toch? : een onderzoek naar de effectiviteit van onconventionele communicatie binnen het project Klantgerichtheid bij de gemeente Den Haag

Kik, C.M. (2005) De klant is koning, toch? : een onderzoek naar de effectiviteit van onconventionele communicatie binnen het project Klantgerichtheid bij de gemeente Den Haag.

[img]
Preview
PDF
740kB
Abstract:De gemeente Den Haag heeft de missie om in 2007 de meest klantgerichte gemeente van Nederland te zijn. Om die missie te behalen, is het noodzakelijk dat alle medewerkers zich bewust zijn van het belang van klantgericht werken. Om klantgerichtheid 'tussen de oren van de medewerkers' te krijgen, heeft de gemeente vanuit het project Klantgerichtheid communicatiemiddelen ingezet die ongebruikelijk zijn binnen de organisatie. Deze communicatie activiteiten worden 'onconventionele communicatie acties' genoemd. Door de inzet van deze onconventionele communicatie hoopt de gemeente de bewustwording van de medewerkers te verhogen van het belang van klantgericht werken. In dit onderzoek is gekeken in hoeverre vier geselecteerde onconventionele communicatie acties bijgedragen hebben aan deze bewustwording. Het betreft de volgende acties: de piccolo actie, managementstalking, de nieuwe medewerkers actie en het klantvaardigheidsbewijs
Item Type:Essay (Bachelor)
Clients:
Gemeente Den Haag
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:05 communication studies
Programme:Communication Studies BSc (56615)
Link to this item:http://purl.utwente.nl/essays/57776
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page