University of Twente Student Theses

Login

Het is tijd voor... het imago : analytisch onderzoek naar de invloed van de identiteit en het imago van Rabobank Noordwest-Veluwe op de hypotheekmarkt

Lans, Lisanne (2007) Het is tijd voor... het imago : analytisch onderzoek naar de invloed van de identiteit en het imago van Rabobank Noordwest-Veluwe op de hypotheekmarkt.

Full text not available from this repository.

Full Text Status:Access to this publication is restricted
Abstract:Het bovenstaande krantenartikel maakt duidelijk dat een organisatie altijd bezig is met haar imago. Elke stap die een grote organisatie zoals de Rabobank neemt wordt gevolgd en beoordeeld. Ten alle tijden zal hier rekening mee gehouden moeten worden. Zal het incident met de wielrenner Rasmussen in de Tour de France 2007 van invloed zijn op de resultaten van de Rabobank als organisatie? In het rapport wat voor u ligt, is niet dit specifieke incident onderzocht, echter wel de invloed van het begrip imago. En dan in het bijzonder de invloed van het imago van Rabobank Noordwest-Veluwe op de hypotheekmarkt.
Item Type:Essay (Master)
Clients:
Rabobank Noord-West Veluwe
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:85 business administration, organizational science
Programme:Business Administration MSc (60644)
Link to this item:https://purl.utwente.nl/essays/58190
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page