University of Twente Student Theses

Login

Bepaling van de marketingstrategie voor YabOffer.com

Nieuwerth, Wouter (2008) Bepaling van de marketingstrategie voor YabOffer.com.

[img] PDF
996kB
Abstract:Het jonge Enschedese bedrijf YabOffer.com is de eerste e-commerce onderneming die producten gaat veilen met een dalende prijs en een hoge mate van interactiviteit. Deze manier van veilen staat bekend als de “Nederlandse veilingmethode”, vandaar dat YabOffer.com dit op de eigen website Online Dutch Auction noemt. Het doel van dit verslag is om een marketingstrategie uiteen te zetten waarmee YabOffer.com deze nieuwe manier van online winkelen bekend kan maken aan de consument.
Item Type:Essay (Bachelor)
Clients:
Yaboffer.com
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:85 business administration, organizational science
Programme:Business Administration BSc (56834)
Link to this item:https://purl.utwente.nl/essays/58365
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page