University of Twente Student Theses

Login

Alcoholreclames: (on)bedoeld voor iedereen!? Een onderzoek naar het aantal confrontaties met alcoholreclames bij minderjarige jongeren en reclamebeïnvloedingstechnieken

Jeurnink, L.W.G. (2008) Alcoholreclames: (on)bedoeld voor iedereen!? Een onderzoek naar het aantal confrontaties met alcoholreclames bij minderjarige jongeren en reclamebeïnvloedingstechnieken.

[img] PDF
662kB
Abstract:Het doel van dit onderzoek is het vaststellen van het aantal minderjarige jongeren ( tussen 12 en 18jaar) dat geconfronteerd wordt met een alcoholreclame en welke overtuigingselementen alcoholreclames gebruiken. Deze onderzoeksvraag is beantwoord door het uitvoeren van een inhoudsanalyse gedurende een week tussen 16.00 en 0.00 bij de top 6 zenders onder minderjarige jonger
Item Type:Essay (Master)
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:05 communication studies
Programme:Communication Studies MSc (60713)
Link to this item:https://purl.utwente.nl/essays/58433
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page