Hoe breng ik mijn product aan de vrouw? : een onderzoek naar sekseverschillen in waardering van advertentiekenmerken

Mast, T. (2008) Hoe breng ik mijn product aan de vrouw? : een onderzoek naar sekseverschillen in waardering van advertentiekenmerken.

[img]
Preview
PDF
1MB
Abstract:Dit rapport betreft een onderzoek naar reclamepercepties door vrouwen. Vermoed werd dat advertenties voor vrouwen aan andere kenmerken moeten voldoen om als aantrekkelijk te worden beschouwd dan advertenties voor mannen. De afdeling Sales Intelligence van Sanoma Uitgevers wilde deze theorie graag onderzocht hebben om zo hun eigen adverteerders beter te kunnen informeren over hun vrouwelijke doelgroep
Item Type:Essay (Master)
Clients:
Sanoma uitgevers
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:05 communication studies
Programme:Communication Studies MSc (60713)
Link to this item:http://purl.utwente.nl/essays/58445
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page