University of Twente Student Theses

Login

Prestatieverbetering op het InformatieCentrum : mogen wij het willen?!

Molenveld, M. (2008) Prestatieverbetering op het InformatieCentrum : mogen wij het willen?!

[img] PDF
779kB
Abstract:Het Informatiecentrum (IC) is de telefonische P&O-helpdesk voor alle medewerkers van het Ministerie van Defensie. In dit onderzoeksrapport wordt een onderzoek beschreven naar de houding en ambitie van medewerkers van het IC ten aanzien van een ondersteunend prestatie meetsysteem.
Item Type:Essay (Bachelor)
Clients:
Commando Diensten Centra (CDC); Defensie Personele Diensten (DPD); Dienstencentrum Human Resources (DC HR)
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:85 business administration, organizational science
Programme:Industrial Engineering and Management BSc (56994)
Link to this item:https://purl.utwente.nl/essays/58590
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page