University of Twente Student Theses

Login

One Homill - one nation : assessing the market opportunity and product potential of the Homill-Hammer Mill in Zambia

Kovács, A. (2008) One Homill - one nation : assessing the market opportunity and product potential of the Homill-Hammer Mill in Zambia.

[img]
Preview
PDF
2MB
Abstract:Dit onderzoek is uitgevoerd in opdracht van Homill, een producent van hamermolens gevestigd te Lochem. Het centrale onderzoeksdoel van dit onderzoek was om een realistische internationale marketingstrategie te ontwikkelen die de concrete stappen zou definiëren die Homill moet ondernemen omhaar product, de Homill-hamermolen, succesvol op de markt te kunnen brengen in Zambia. Getracht is omhet centrale onderzoeksdoel te bereiken door de volgende drie sub-onderzoeksdoelen na te streven; [1] Het systematisch inschatten van het markt potentieel van de Homill-hamermolen op de Zambiaanse markt. [2] Het systematisch vast stellen van de meest geschikte toegangsstrategie tot de Zambiaanse markt voor de Homill - hamermolen, gericht op samenwerkingsverbanden met VN-organisaties / NGO's en microkrediet-organisaties. [3] Het systematisch formuleren van een concrete en realistische internationale marketing strategie op basis van de onderzoeksresultaten.
Item Type:Essay (Bachelor)
Clients:
Homill
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:85 business administration, organizational science
Programme:Business Administration BSc (56834)
Link to this item:http://purl.utwente.nl/essays/58651
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page