Marktonderzoek Bram van Haarst BV : inventarisatie van uitbreidingsmogelijkheden naar Duitsland en Belgie met betrekking tot segmentation, targeting en positioning

Haarst, A. van and Kwakkel, J. (2008) Marktonderzoek Bram van Haarst BV : inventarisatie van uitbreidingsmogelijkheden naar Duitsland en Belgie met betrekking tot segmentation, targeting en positioning.

[img] PDF
Restricted to Restricted

910kB
Abstract:In het voorliggende rapport wordt u een marktonderzoek gepresenteerd. Dit marktonderzoek is uitgevoerd in opdracht van de woningbouwonderneming Bram van Haarst BV, en dient voor ons studenten als afsluiting van ons bachelorcurriculum Bedrijfskunde aan de Universiteit Twente te Enschede. Wij hebben ons in de afgelopen paar maanden verdiept in zowel Bram van Haarst BV als onderneming zelf, als in de mogelijkheden met betrekking tot een uitbreiding naar Duitsland en/of België van de organisatie.
Item Type:Essay (Bachelor)
Clients:
van Haarst BV
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:85 business administration, organizational science
Programme:Business Administration BSc (56834)
Link to this item:http://purl.utwente.nl/essays/58658
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page