University of Twente Student Theses

Login

De knelpunten van de kwaliteit van dienstverlening bij het consultatiebureau vanuit het cliëntenperspectief

Kronberg, T. (2007) De knelpunten van de kwaliteit van dienstverlening bij het consultatiebureau vanuit het cliëntenperspectief.

[img]
Preview
PDF
254kB
[img] Microsoft Word
380kB
Abstract:Uit diverse tevredenheidsonderzoeken die onder cliënten van consultatiebureau werden gehouden en die een kwantitatief karakter hadden, zijn een aantal knelpunten in de kwaliteit van zorgverlening naar voren gekomen. Het doel van dit kwalitatief onderzoek was het inzichtelijker maken van de knelpunten van de zorgverleningskwaliteit. Op basis van het onderzoek zouden ook nieuwe knelpunten aan het licht kunnen komen, waarop aandacht kan worden besteed in een volgend tevredenheidsonderzoek
Item Type:Essay (Bachelor)
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:05 communication studies
Programme:Psychology BSc (56604)
Link to this item:http://purl.utwente.nl/essays/58820
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page