University of Twente Student Theses

Login

Het bepalen van de marktpositie voor Friesland Foods Cheese wat betreft kleinverpakkingen : een onderzoek naar de positionering van Friesland Foods Cheese voor kleinverpakkingen door middel van klantwaarden, interne capaciteiten en verpakkingsontwikkelingen

Hamminga, J.R. (2008) Het bepalen van de marktpositie voor Friesland Foods Cheese wat betreft kleinverpakkingen : een onderzoek naar de positionering van Friesland Foods Cheese voor kleinverpakkingen door middel van klantwaarden, interne capaciteiten en verpakkingsontwikkelingen.

[img]
Preview
PDF
944kB
Abstract:Wat zijn de ontwikkelingen op het gebied van kleinverpakkingen bij de klanten en de toeleveranciers en welke van deze ontwikkelingen zijn belangrijk voor FFC, wat zijn de klantwensen die vervuld moeten worden om te leveren aan de klanten, welke capaciteiten dragen bij aan het vervullen van de klantwensen en hoe goed is FFC in deze capaciteiten, welke doelen en verwachtingen heeft FFC wat betreft kleinverpakkingen, welke verbanden bestaan er tussen de klantwaarden, de verpakkingsontwikkelingen, de capaciteiten en de doelen & verwachtingen en wat is de meest passende marktpositie voor FFC?
Item Type:Essay (Bachelor)
Clients:
Royal Friesland Foods
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:85 business administration, organizational science
Programme:Industrial Engineering and Management BSc (56994)
Link to this item:http://purl.utwente.nl/essays/59194
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page