University of Twente Student Theses

Login

Wat wordt het? online gemak of plezier? : onderzoek naar de relatie tussen utilitaire en hedonistische winkelmotieven, positieve Word of Mouth, internetgedrag en aankoopintenties

Kamp, M.B.M. (2009) Wat wordt het? online gemak of plezier? : onderzoek naar de relatie tussen utilitaire en hedonistische winkelmotieven, positieve Word of Mouth, internetgedrag en aankoopintenties.

[img]
Preview
PDF
3MB
Abstract:In dit onderzoek is er gekeken naar de relatie tussen utilitaire en hedonistische winkelmotieven, positieve Word Of Mouth (WOM), utilitair en hedonistisch Internetgedrag en aankoopintenties. De metingen zijn middels een voor- en hoofdonderzoek uitgevoerd.
Item Type:Essay (Master)
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:05 communication studies
Programme:Communication Studies MSc (60713)
Link to this item:http://purl.utwente.nl/essays/59556
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page