University of Twente Student Theses

Login

Dienstverlening of dienstplicht? : een onderzoek naar de servicekwaliteit van Laparkan Suriname

Visser, Anrike H.J. (2009) Dienstverlening of dienstplicht? : een onderzoek naar de servicekwaliteit van Laparkan Suriname.

[img] PDF
982kB
Abstract:Laparkan Suriname regelt alles omtrent het transporteren van pakketten tussen Suriname, Amerika en Nederland. Klanten behouden is de laatste tijd erg moeilijk, dus het dienstverlenend bedrijf wil graag weten wat klanten vinden van de service. Doelstelling van dit onderzoek is het opstellen van een kwaliteitsagenda gebaseerd op verwachtingen en ervaringen van klanten en het achterhalen van de oorzaken van de slechte servicekwaliteit. Op deze manier weet Laparkan waar het moet beginnen met serviceverbeteren.
Item Type:Essay (Bachelor)
Clients:
Laparkan Suriname
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:85 business administration, organizational science
Programme:Business Administration BSc (56834)
Link to this item:https://purl.utwente.nl/essays/59835
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page