Herstructurering afdeling Operations ’van kwaliteitsverandering naar imagoverandering’

Busscher, M.J. (2009) Herstructurering afdeling Operations ’van kwaliteitsverandering naar imagoverandering’.

[img]
Preview
PDF
1MB
Abstract:De afdeling Operations bevindt zich binnen WHM maar verleent ook diensten voor Wegener NieuwsMedia. Om een goede afspiegeling te krijgen van de klanttevredenheid ten opzichte van de afdeling Operations is het belangrijk om naar de klanten van WHM en de klanten van Wegener NieuwsMedia te kijken. Het onderzoek zal de klanttevredenheid die bestaat ten opzichte van de afdeling Operations schetsen en voorspellen hoe deze te verhogen is. Omdat de afdeling zich bezighoudt met de productie van geïntegreerde paginaopmaak, is er een tweedeling te onderscheiden. Ten opzichte van de afdeling Operations betekent dit dat er twee soorten klanten zijn, namelijk klanten van kranten die behoefte hebben aan paginaopmaak, en klanten van advertenties die behoefte hebben aan advertentieopmaak. Dit onderzoek zal zich richten op de productvereisten van paginaopmaak en de productvereisten van advertentieopmaak. Deze worden vast gesteld, getest, beoordeeld en uiteindelijk zal er een advies gegeven worden om de productvereisten aan te passen of te continueren. Daarvoor zal er een concreet plan komen, hoe WHM dit het beste kan aanpakken.
Item Type:Essay (Bachelor)
Clients:
Wegener Huis-aan-huis Media
Wegener Huis-aan-huis Media
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:85 business administration, organizational science
Programme:Business Administration BSc (56834)
Link to this item:http://purl.utwente.nl/essays/59843
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page