Laparkan Suriname : Marketingstrategie Private Mailbox-service & Pakkettendienst Nederland – Suriname

Wigbold, J.G. (2009) Laparkan Suriname : Marketingstrategie Private Mailbox-service & Pakkettendienst Nederland – Suriname.

[img]
Preview
PDF
2MB
Abstract:Deze scriptie is het eindresultaat van een marketingonderzoek voor Laparkan Suriname NV. Het doel van dit onderzoek is de ontwikkeling van een marketingstrategie waarmee Laparkan Suriname haar marktaandeel in Suriname zou kunnen vergroten. In het kader van dit onderzoek is een uitvoerige analyse uitgevoerd naar de ‘Threats’, ‘Opportunities’, ‘Weaknesses’ en ‘Strengths’ uit de omgeving van de onderneming, waarbij de PMB- en ParaPak-dienst centraal staan. Aan de hand van deze TOWS-analyse is een marketingstrategie tot stand gekomen voor beide diensten. In dit onderzoek is gebruik gemaakt van zowel primaire als secundaire databronnen. Concurrenten en samenwerkingspartners zijn uitvoerig bestudeerd, er zijn medewerkers van Laparkan geïnterviewd en er is een enquête gehouden onder PMB-leden.
Item Type:Essay (Bachelor)
Clients:
Laparkan Suriname N.V.
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:85 business administration, organizational science
Programme:Business Administration BSc (56834)
Link to this item:http://purl.utwente.nl/essays/59985
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page