Besturingsverandering binnen de gemeente Tubbergen: Regievoeren door het Klant Contact Centrum

Baveld, Mathias (2010) Besturingsverandering binnen de gemeente Tubbergen: Regievoeren door het Klant Contact Centrum.

[img]
Preview
PDF
1MB
Abstract:Binnen de gemeente Tubbergen is een probleem ontstaan sinds de invoering van de Wet Dwangsom op 1 oktober 2009. Deze wet eist van de gemeente dat alle aanvragen van burgers binnen een maximum van acht weken worden afgehandeld. Wanneer deze doorlooptijd is overschreden kan de burger schriftelijk bezwaar indienen. Dit kan er vervolgens toe leiden dat de gemeente een schadevergoeding moet betalen. Binnen de gemeente Tubbergen is daarom besloten dat de doorlooptijden moeten worden gecontroleerd, of anders gezegd, regie over moet worden gevoerd. Er is besloten om deze taak onder de verantwoordelijkheid van het Klant Contact Centrum te laten vallen. De centrale probleemstelling richt zich op het Klant Contact Centrum(KCC): ‘Welke informatie is noodzakelijk voor Klant Contact Centrum om regie te kunnen voeren over doorlooptijden van aanvragen binnen de gemeente Tubbergen?’
Item Type:Essay (Bachelor)
Clients:
Gemeente Tubbergen, Tubbergen, Netherlands
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:85 business administration, organizational science
Programme:Business Administration BSc (56834)
Link to this item:http://purl.utwente.nl/essays/60049
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page