University of Twente Student Theses

Login

De bijdrage van de informatieverwerkende- en kwaliteitsprocessen aan het nieuwe werkproces van de Tauw Servicegroep

Beld, Erik (2011) De bijdrage van de informatieverwerkende- en kwaliteitsprocessen aan het nieuwe werkproces van de Tauw Servicegroep.

[img]
Preview
PDF
576kB
Abstract:Dit rapport heeft betrekking op het onderzoek dat gedaan is naar vernieuwingen in het werkproces van de Servicegroep, van de afdeling Bodem & Milieu, van Tauw Deventer. De uitdaging waar de Servicegroep mee te maken zal krijgen, is dat het adequaat en snel moet inspelen op een veranderende vraag van de klant. Door de veranderende vraag wordt het planning- en verwerkingsproces complexer, en tevens de integratie van gegevens. Binnen de Servicegroep bestaat het idee dat het huidige werkproces iet optimaal functioneert, om adequaat te kunnen inspelen op een veranderende vraag. Hierop heeft men het idee opgevat om het werkproces te analyseren en waar nodig te vernieuwen, om te kunnen blijven voldoen aan de vraag.
Item Type:Essay (Bachelor)
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:85 business administration, organizational science
Programme:Business Administration BSc (56834)
Link to this item:http://purl.utwente.nl/essays/61357
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page