University of Twente Student Theses

Login

De invloed van verbeelding op het succes van een ondernemer

Bos, Mart van den (2012) De invloed van verbeelding op het succes van een ondernemer.

[img]
Preview
PDF
1MB
Abstract:Verbeelding wordt gebruikt bij het managen van een onderneming, dit is een algemeen bekend feit (Frederiks et al., 2012). De invloed van verbeelding op het succes van een onderneming is echter onbekend. Met het uitvoeren van deze bacheloropdracht is onderzocht welke invloed het gebruik van verschillende verbeeldingstoepassingen hebben op het succes van een ondernemer. Deze verschillende verbeeldingstoepassingen zijn gebaseerd op een literatuurstudie, waarin is onderzocht welke verbeeldingstoepassingen er worden gebruikt binnen ondernemerschap. Op basis van bestaande succesindicatoren van ondernemingen uit de wetenschappelijke literatuur en logica is verondersteld dat het gebruik van elke verbeeldingstoepassing een positieve invloed heeft op het succes van een ondernemer.
Item Type:Essay (Bachelor)
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:85 business administration, organizational science
Programme:Business Administration BSc (56834)
Link to this item:http://purl.utwente.nl/essays/61977
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page