University of Twente Student Theses

Login

De partner aan het woord: Een onderzoek naar de partnertevredenheid

Huisman, Michel (2014) De partner aan het woord: Een onderzoek naar de partnertevredenheid.

[img] PDF
1MB
Abstract:Klanttevredenheid is van groots belang voor iedere organisatie. Met de komst van het internet is dit de laatste jaren alleen nog maar toegenomen. Klantervaringen kunnen op vele manieren gedeeld worden en binnen een mum van tijd zijn anderen op de hoogte van een minder goede klantervaring. Klanten worden hierdoor steeds kritischer als het op dienstverlening aankomt. Vandaar dat het ook steeds belangrijker is om klantinformatie snel en effectief te gebruiken. SpeakUp krijgt op dit moment vooral klantinformatie binnen via het klantcontact van onder andere de partnermanagers. Dit contact geeft een goed algemeen beeld, maar zij zouden dit nog beter in kaart gebracht willen hebben. Daarom is dit onderzoek in de vorm van een bacheloropdracht uitgevoerd.
Item Type:Essay (Bachelor)
Clients:
SpeakUp, Enschede, Nederland
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:85 business administration, organizational science
Programme:Industrial Engineering and Management BSc (56994)
Link to this item:https://purl.utwente.nl/essays/65119
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page