University of Twente Student Theses

Login

De toekomst van binnenbanden

Heemink, RFJ (2014) De toekomst van binnenbanden.

[img] PDF
2MB
Abstract:Dit onderzoek heeft getracht de omzet van de binnenbanden voor de opdracht gever te verhogen. Hiervoor is aan de hand van verschillende theoretische modellen de markt voor binnenbanden onderzocht en bekeken hoe er meer waarde voor de klant gerealiseerd kan worden. De belangrijkste bevindingen zijn dat de markt voor binnenbanden krimpt en dat alle belanghebbenden de binnenbanden zien als low-interest product. Dit vergelijkend met de bedrijfsstrategie van de opdrachtgever, blijkt dat de binnenbanden niet echt in hun productportfolio passen. Zolang de binnenbanden echter als service gezien kunnen worden en er winst op gemaakt wordt, kan de opdrachtgever de binnenbanden in hun assortiment houden zonder er verder in te investeren.
Item Type:Essay (Bachelor)
Clients:
Apollo Vredestein BV, Enschede, Nederland
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:85 business administration, organizational science
Programme:International Business Administration BSc (50952)
Link to this item:https://purl.utwente.nl/essays/65161
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page