University of Twente Student Theses

Login

Van Offline Naar Online : Optimalisatie van de online presence van Munsterhuis Sportscars

Booij, P. R. (2014) Van Offline Naar Online : Optimalisatie van de online presence van Munsterhuis Sportscars.

[img]
Preview
PDF
1MB
Abstract:Deze scriptie beslaat een onderzoek betreffende het optimaliseren van de online presence van Munsterhuis Sportscars. De aanleiding voor dit onderzoek waren een aantal klachten van klanten van Munsterhuis Sportscars over, in eerste instantie de corporate website en de navigatie richting Munsterhuis Sportscars. Later in het onderzoek is ook verder ingegaan op de website van Munsterhuis Sportscars. Het onderzoek is verdeeld over twee fases, namelijk een literatuuronderzoek en een empirisch onderzoek. Het literatuuronderzoek heeft met name betrekking op de theoretische kant van de scriptie, de uitleg van de concepten en modellen die gebruikt kunnen worden. Het empirisch onderzoek richt zich op de klanten en potentiele klanten van Munsterhuis Sportscars. Er is een vragenlijst opgesteld om te onderzoeken hoe de respondenten over de huidige online presence van Munsterhuis Sportscars denken en hoe zij deze graag zien verbeteren. Tevens is een concurrentieanalyse uitgevoerd om in kaart te brengen waar Munsterhuis Sportscars staat ten opzichte van de concurrentie wat betreft de online presence. Uit al deze onderzoeken kwamen verschillende resultaten die zijn opgenomen in de conclusie en waarna aanbevelingen zijn gedaan voor Munsterhuis Sportscars. Evenals de mogelijkheden tot een vervolg voor dit onderzoek alsook de beperkingen die in het onderzoek naar voren kwamen.
Item Type:Essay (Bachelor)
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:85 business administration, organizational science
Programme:International Business Administration BSc (50952)
Link to this item:http://purl.utwente.nl/essays/65494
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page