University of Twente Student Theses
Leerlingen als experts : een goede oplossing?
Schoenmaker, Jan (2014) Leerlingen als experts : een goede oplossing?
PDF
1MB |
Abstract: | Leerlingen worden door een docent geïnstrueerd en bijgepraat tot experts op een scheikundig (deel)onderwerp in de organische chemie. Vervolgens brengen deze leerlingen een groep andere leerlingen op het (liefst gelijkwaardige) gewenste kennisniveau. Het lijkt een ideale situatie maar de praktijk is weerbarstig. Hoe goed wordt de kennis door een leerling overgedragen aan andere leerlingen en zijn er parameters aan te wijzen die deze kennisoverdracht beïnvloeden? |
Item Type: | Essay (Master) |
Faculty: | BMS: Behavioural, Management and Social Sciences |
Subject: | 81 education, teaching |
Programme: | Science Education and Communication MSc (60708) |
Link to this item: | https://purl.utwente.nl/essays/66472 |
Export this item as: | BibTeX EndNote HTML Citation Reference Manager |
Repository Staff Only: item control page