University of Twente Student Theses

Login

Sta de online consument te woord! : de invloed van videochat op e-loyaliteit en de conversie van affiliates

Venne, J.E. (2007) Sta de online consument te woord! : de invloed van videochat op e-loyaliteit en de conversie van affiliates.

[img] PDF
769kB
Abstract:Als affiliate marketing netwerk is M4N altijd op zoek naar nieuwe en onderscheidende manieren om meer omzet te genereren via de affiliates en adverteerders in hun netwerk. Hierbij is de aandacht gevallen op videochat. Met videochat kan een consument op een website direct worden bijgestaan en kan er antwoord gegeven worden op vragen die de consument zelf stelt. Hierbij is degene die de vragen beantwoord altijd bereikbaar en live in beeld van de online consument. Veel webshops hebben baat bij een chatapplicatie. Er zijn omzetstijgingen van 30% bij verschillende e-commerce websites gemeten. Bij M4N is de vraag ontstaan of online chatapplicaties succesvol kunnen zijn voor affiliates. De afgeleide onderzoeksvraag is: `Wat is de invloed van videochat op e-loyaliteit en de conversie van affiliates?
Item Type:Essay (Master)
Clients:
M4N
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:05 communication studies
Programme:Communication Studies MSc (60713)
Link to this item:https://purl.utwente.nl/essays/671
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page