Het verbeteren van het order management proces bij Rapide International B.V.

Bossink, K. (2016) Het verbeteren van het order management proces bij Rapide International B.V.

[img]
Preview
PDF
3MB
Abstract:In dit rapport is onderzoek gedaan naar de verbeteringen van het order management proces en de bijbehorende IT infrastructuur van Rapide International B.V. Er werden teveel fouten gemaakt gedurende het proces en het proces liep niet efficiënt. Door de grote groei in orders is het een stuk drukker bij het bedrijf dan voorheen. Hierdoor is het wenselijk om het order management proces sterk te verbeteren, om ervoor te kunnen zorgen dat de groei bijgebeend kan worden. De onderzoekvraag luidt: Hoe kan de huidige IT architectuur van Rapide worden aangepast om een overzichtelijke weergave te krijgen van het order management proces?
Item Type:Essay (Bachelor)
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:58 process technology, 85 business administration, organizational science
Programme:Industrial Engineering and Management BSc (56994)
Link to this item:http://purl.utwente.nl/essays/71174
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page