University of Twente Student Theses
Evaluatie Ervaringsvragenlijst TOM Modules Een Analyse en Verbetervoorstel
Jonge, N.C.M. de (2017) Evaluatie Ervaringsvragenlijst TOM Modules Een Analyse en Verbetervoorstel.
PDF
502kB |
Abstract: | Binnen de Universiteit Twente is er een start gemaakt met een nieuwe vorm van onderwijs, namelijk de TOM modules. De kwaliteit van dit nieuwe onderwijsmodel wordt op dit moment onderzocht door middel van een vragenlijst. Er is echter onvoldoende onderzoek gedaan naar de eisen waaraan zo’n vragenlijst moet voldoen en de informatie die hieruit gehaald kan worden. De onderzoeksvraag van dit onderzoek is dan ook: “Op wat voor manier kan de kwaliteit van de vragenlijst en de informatie die hieruit wordt gehaald, geoptimaliseerd worden?” Er zijn in de theorie een heel aantal zaken gevonden waar rekening mee gehouden moet worden bij het opstellen van een vragenlijst. Ook is er onderzoek gedaan naar het schrijven van een goede handleiding om het analyseren van de antwoorden op de vragenlijsten te vergemakkelijken. |
Item Type: | Essay (Bachelor) |
Faculty: | BMS: Behavioural, Management and Social Sciences |
Subject: | 81 education, teaching |
Programme: | Educational Science BSc (56613) |
Link to this item: | https://purl.utwente.nl/essays/73469 |
Export this item as: | BibTeX EndNote HTML Citation Reference Manager |
Repository Staff Only: item control page