University of Twente Student Theses

Login

Merkontwikkeling. De ontwikkeling van de quickscan.

Scheuten, D. (2005) Merkontwikkeling. De ontwikkeling van de quickscan.

[img]
Preview
PDF
1MB
Abstract:In dit onderzoek staan een aantal merken centraal. Dit zijn de merken Asito, Bolletje, Grolsch, Hartman, Oad reizen, Palthe, Stad Enschede, Stork, Twentse Kabelfabriek en Vredestein. Dit zijn bekende merken gesitueerd in Twente. Dit onderzoek is tot stand gekomen uit nieuwsgierigheid naar de vraag hoe het komt dat sommige merken sterk worden en dat merken succesvol blijven. Dit zijn intrigerende vragen waarop in dit onderzoek antwoord op gevonden wordt op basis van literatuur- en empirisch onderzoek. Aan de hand van deze onderzoeken is er een quickscan ontwikkeld die organisaties ondersteunt om met hun merken de juiste weg in te slaan.
Item Type:Essay (Master)
Clients:
SIR: business-to-business communications
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:05 communication studies
Programme:Communication Studies MSc (60713)
Link to this item:http://purl.utwente.nl/essays/756
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page