University of Twente Student Theses
De inzet van ‘eDition’ bij natuurkunde in Havo 4, Het optimaal gebruiken van de digitale leeromgeving
Kruize, BSc H.J. (2019) De inzet van ‘eDition’ bij natuurkunde in Havo 4, Het optimaal gebruiken van de digitale leeromgeving.
PDF
1MB |
Abstract: | De digitale leeromgeving 'eDition' voldoet niet aan zijn beoogde werking. Ligt dit aan de docenten, de leerlingen of aan de manier waarop de digitale leeromgeving ingezet wordt? Wat zegt de literatuur over het gebruik van een digitale leeromgeving en wat heeft gepersonaliseerd leren hier mee te maken? In dit verslag wordt onder andere antwoord gegeven op de bovenstaande vragen. Verder worden er adviezen gegeven aan de docenten, leerlingen en de uitgever om ervoor te zorgen dat de digitale leeromgeving toch zijn beoogde werking gaat vervullen. |
Item Type: | Essay (Master) |
Faculty: | BMS: Behavioural, Management and Social Sciences |
Subject: | 81 education, teaching |
Programme: | Science Education and Communication MSc (60708) |
Link to this item: | https://purl.utwente.nl/essays/79864 |
Export this item as: | BibTeX EndNote HTML Citation Reference Manager |
Repository Staff Only: item control page