University of Twente Student Theses
Intern certificeren en duurzaam leren : een onderzoek naar de invloed van interne certificering op de leer- en prestatiegeoriënteerde motivatie van adviseurs werk & inkomen van CWI
Santee-Eekhuis, Jessica (2007) Intern certificeren en duurzaam leren : een onderzoek naar de invloed van interne certificering op de leer- en prestatiegeoriënteerde motivatie van adviseurs werk & inkomen van CWI.
PDF
209kB |
Abstract: | Binnen de huidige kenniseconomie zijn zelfbewuste mensen nodig die ervoor kiezen zich te blijven ontwikkelen. Leeractiviteiten en leeromgeving moeten het duurzaam leren van mensen ondersteunen. Sinds enkele jaren werkt CWI met een systeem van interne certificering waarmee adviseurs werk & inkomen jaarlijks hun professionaliteit kunnen aantonen. CWI verwacht met de interne certificering het continu leren en ontwikkelen van medewerkers te stimuleren. Interne certificering dient mensen aan te zetten tot leren in hun werksituatie. Dit onderzoek had tot doel te onderzoeken op welke wijze deze interne certificering bijdraagt aan leer- en prestatiegeoriënteerde motivatie van adviseur werk & inkomen. In het bijzonder is gekeken naar de invloed van beleving van vrijwilligheid van deelname, beeldvorming van het traject en beleving van de waarde van het certificaat en naar overige factoren die invloed hebben. |
Item Type: | Essay (Bachelor) |
Faculty: | BMS: Behavioural, Management and Social Sciences |
Subject: | 05 communication studies |
Programme: | Educational Science BSc (56613) |
Link to this item: | https://purl.utwente.nl/essays/800 |
Export this item as: | BibTeX EndNote HTML Citation Reference Manager |
Repository Staff Only: item control page