University of Twente Student Theses

Login

Faciliterende effecten in onderzoekend leertaken : de rol van relaties tussen en binnen variabelen

Lieburg, Emiel van (2007) Faciliterende effecten in onderzoekend leertaken : de rol van relaties tussen en binnen variabelen.

[img] PDF
227kB
Abstract:Dit onderzoek had tot doel het effect van bekendheid met relaties tussen en binnen variabelen bij onderzoekend leertaken op de leerprestatie en het onderzoeksgedrag van lerenden te bepalen. Van 57 deelnemers, verdeeld over drie condities, zijn de gemiddelde leerprestatie en het gemiddelde experimenteergedrag (gemeten door middel van aantal geformuleerde hypotheses, aandeel geformuleerde specifieke hypotheses en het aantal uitgevoerde experimenten) middels een univariate variantieanalyse (ANOVA) vergeleken
Item Type:Essay (Bachelor)
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:05 communication studies
Programme:Educational Science BSc (56613)
Link to this item:https://purl.utwente.nl/essays/804
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page