University of Twente Student Theses
Faciliterende effecten in onderzoekend leertaken : de rol van relaties tussen en binnen variabelen
Lieburg, Emiel van (2007) Faciliterende effecten in onderzoekend leertaken : de rol van relaties tussen en binnen variabelen.
PDF
227kB |
Abstract: | Dit onderzoek had tot doel het effect van bekendheid met relaties tussen en binnen variabelen bij onderzoekend leertaken op de leerprestatie en het onderzoeksgedrag van lerenden te bepalen. Van 57 deelnemers, verdeeld over drie condities, zijn de gemiddelde leerprestatie en het gemiddelde experimenteergedrag (gemeten door middel van aantal geformuleerde hypotheses, aandeel geformuleerde specifieke hypotheses en het aantal uitgevoerde experimenten) middels een univariate variantieanalyse (ANOVA) vergeleken |
Item Type: | Essay (Bachelor) |
Faculty: | BMS: Behavioural, Management and Social Sciences |
Subject: | 05 communication studies |
Programme: | Educational Science BSc (56613) |
Link to this item: | https://purl.utwente.nl/essays/804 |
Export this item as: | BibTeX EndNote HTML Citation Reference Manager |
Repository Staff Only: item control page