University of Twente Student Theses
Zelfregulerend leren via formatieve evaluatie in de vorm van exitkaarten
Bhansing, A. (2022) Zelfregulerend leren via formatieve evaluatie in de vorm van exitkaarten.
PDF
1MB |
Abstract: | Tijdens dit onderzoek is er een instrument ontworpen op basis van een bestaande exitkaart om zo te voldoen aan de criteria van de formatieve evaluatie en de lesmethode Chemie 4 Havo. De uitkomst van dit onderzoek geeft inzage in het belang van dit instrument, ook wel bekend als de herontworpen exitkaarten, bij de leerlingen in het vierde leerjaar havo. Middels deze herontworpen exitkaarten wordt de zelfregulatie van de leerling ervaren of vergroot, omdat er een duidelijke stappenplan is uitgewerkt over hoe de leerling de lesstof eigen kan maken. |
Item Type: | Essay (Master) |
Faculty: | BMS: Behavioural, Management and Social Sciences |
Subject: | 81 education, teaching |
Programme: | Science Education and Communication MSc (60708) |
Link to this item: | https://purl.utwente.nl/essays/92000 |
Export this item as: | BibTeX EndNote HTML Citation Reference Manager |
Repository Staff Only: item control page