University of Twente Student Theses

Login

Zelfregulerend leren via formatieve evaluatie in de vorm van exitkaarten

Bhansing, A. (2022) Zelfregulerend leren via formatieve evaluatie in de vorm van exitkaarten.

[img] PDF
1MB
Abstract:Tijdens dit onderzoek is er een instrument ontworpen op basis van een bestaande exitkaart om zo te voldoen aan de criteria van de formatieve evaluatie en de lesmethode Chemie 4 Havo. De uitkomst van dit onderzoek geeft inzage in het belang van dit instrument, ook wel bekend als de herontworpen exitkaarten, bij de leerlingen in het vierde leerjaar havo. Middels deze herontworpen exitkaarten wordt de zelfregulatie van de leerling ervaren of vergroot, omdat er een duidelijke stappenplan is uitgewerkt over hoe de leerling de lesstof eigen kan maken.
Item Type:Essay (Master)
Faculty:BMS: Behavioural, Management and Social Sciences
Subject:81 education, teaching
Programme:Science Education and Communication MSc (60708)
Link to this item:https://purl.utwente.nl/essays/92000
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page