University of Twente Student Theses
Programme: Educatie in de Bètawetenschappen MSc (69345)
![]() | Up a level |
2025
Brink, Wouter van den (2025) Van automaat tot artefact : Over de contextuele invulling van grammatica's en eindige automaten in het informaticaonderwijs.
Springveld, D. (2025) Onderzoek naar het gebruik van discussies voeren in de klas om burgerschap in de scheikundeles toe te passen.
Staveren, J.P.A. van (2025) Het effect van diagnostische vragen op toetsresultaten.
Westerhof, Florian (2025) Enthousiasme van leerlingen bij practica over quantumfysica.
2024
Grimberg, C.L. (2024) Wiskunde leren door een primaire historische bron : motiverend voor leerlingen?
Grootelaar, J.A. (2024) Feedbackvoorziening bij oefentoetsen wiskunde: Een vergelijkend onderzoek naar de invloed van feedback bij wiskundige oefentoetsing.
Korf, J.H. (2024) Het onderbouwd ontwerpen van een leermiddel waarmee leerlingen zelfstandig en gemotiveerd werken aan wiskundige leerdoelen.
Oosterhout, M.J. van (2024) Het gebruik van Excel voor resultaatverwerking in profielwerkstukken : een lessenserie voor 5 vwo.