University of Twente Student Theses

Login

Het herontwerpen van de Boodschappenfietskar door middel van doelgroepanalyse, het opstellen van eisen van de primaire en secundaire gebruikers en het maken van een prototype

Karsten, Rianne Anna Maria Alida (2010) Het herontwerpen van de Boodschappenfietskar door middel van doelgroepanalyse, het opstellen van eisen van de primaire en secundaire gebruikers en het maken van een prototype.

[img] PDF
7MB
Abstract:Boodschappen doen is een bijna dagelijkse bezigheid, die door veel verschillende mensen wordt gedaan. Voor mensen die geen auto hebben of het milieu een handje willen helpen, is een goede optie om met de fiets te gaan. Een aantal frustraties die dan kunnen voorkomen zijn: Boodschappen passen niet in de fietstassen, geen kleingeld voor een winkelwagen en het vaak overpakken van de boodschappen. Tijdens deze Bachelor Eindopdracht is een bestaand idee van de opdrachtgever verder ontwikkeld. Er is gekeken naar een passende doelgroep voor het product en naar verschillende eisen. Tijdens het herontwerpen lag de focus op het gebruiksgemak en de vormgeving. Uiteindelijk is een nieuw uiterlijk en een prototype gemaakt. Over de verdere resultaten van dit ontwerpproject mag op verzoek van VanVloot B.V. niet worden gepubliceerd
Item Type:Essay (Bachelor)
Clients:
Van Vloot BV
Faculty:ET: Engineering Technology
Subject:21 art forms
Programme:Industrial Design BSc (56955)
Link to this item:https://purl.utwente.nl/essays/61408
Export this item as:BibTeX
EndNote
HTML Citation
Reference Manager

 

Repository Staff Only: item control page