University of Twente Student Theses
Lesson Study op Het Vlier
Atema, Adriana and Schmidt, Evelien (2014) Lesson Study op Het Vlier.
PDF
1MB |
Abstract: | Reflectieverslag over onze deelname aan een lesson study project op Het Vlier. We onderzoeken hoe ons didactisch repertoire veranderd is naar aanleiding van opgedane ervaringen met lesson study? Een lessencyclus voor leerlingen van 6 Vwo met wiskunde D, waarin een antwoord geformuleerd wordt op de onderzoeksvraag: “Hoe worden dynamische modellen gebruikt om de werking van een neuron te verklaren?” Hierbij wordt rekening gehouden met de voorkennis van de doelgroep en hun kennis uitgebreid met andere typen differentiaalvergelijkingen die nodig zijn voor deze modellen. |
Item Type: | Essay (Master) |
Faculty: | BMS: Behavioural, Management and Social Sciences |
Subject: | 81 education, teaching |
Programme: | Science Education and Communication MSc (60708) |
Link to this item: | https://purl.utwente.nl/essays/65023 |
Export this item as: | BibTeX EndNote HTML Citation Reference Manager |
Repository Staff Only: item control page