University of Twente Student Theses
De Impact van een leesprocedure bij het oplossen van telproblemen in 4VWO
Maduro, G.G.L. (2017) De Impact van een leesprocedure bij het oplossen van telproblemen in 4VWO.
PDF
1MB |
Abstract: | In dit onderzoek is onderzocht of het aanleren van een leesprocedure effect kan hebben bij het oplossen van telproblemen in 4VWO bij wiskunde A. Het onderzoek heeft plaatsgevonden bij twee klassen op Aruba op het Colegio Arubano, waarbij de ene klas de leesprocedure aangeleerd kreeg en de andere klas de reguliere lessen volgde. Er is gekeken naar de verschillen tussen de twee klassen en naar de verschillen tussen de leerlingen die Nederlands als moedertaal hebben en leerlingen met een andere moedertaal. |
Item Type: | Essay (Master) |
Faculty: | BMS: Behavioural, Management and Social Sciences |
Subject: | 31 mathematics, 81 education, teaching |
Programme: | Science Education and Communication MSc (60708) |
Link to this item: | https://purl.utwente.nl/essays/74707 |
Export this item as: | BibTeX EndNote HTML Citation Reference Manager |
Repository Staff Only: item control page